1941 KdF Typ 157 (Schienenfahrzeug)


KdF 157 byla modifikace vozů KdF 82 Kübelwagen nebo KdF 87 Kommandeurswagen pro provoz na železniční trati. Úpravy zahrnovaly namontování kotoučů na vnitřní stranu kol, v případě potřeby byly použity přídavné distanční podložky, aby vzdálenost mezi koly odpovídala rozchodu kolejí. Pneumatiky seděly přímo na kolejích, přičemž kotouče je na nich udržovaly. Zadní náprava byla upevněna sadou dorazových klínů, aby se udrželo napětí na zadních kolech a náprava zůstala na kolejích. Lehký víceúčelový vojenský vůz s motorem vzadu a pohonem zadních kol byl navržený Ferdinandem Porsche a vyráběn v továrnách Volkswagen, která za války nesla jméno KdF-Wagen.
Fotogalerie

údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 4-válec boxer |
obsah válců: | 1131 ccm |
výkon: | 18 kW (25 HP) při 3000 ot./min. |
kompresní poměr: | 5.8 : 1 |
palivový systém: | Karburátor Solex |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
rozměry | |
délka: | 3740 mm |
šířka: | 1620 mm |
výška: | 1720 mm |
zavěšení kol: | 2400 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 4 |