2012 918 Spyder "Rolling Chassis"


Ještě před uvedením sériové verze 918 Spyder postavilo Porsche tento testovací prototyp, který měl prověřit a demonstrovat hybridní technologii veřejnosti. Vybraní novináři se zúčastnili prezentace na počátku roku 2012, která proběhla na testovací trati ve Weissachu. Design vozu již odhalil koncept z roku 2010 a tak byl tento prototyp čistě ukázkou technologií. Zajímavostí je, že zadní světla pochází z modelu 911 řady 991, části středové konzole z modelu Cayenne nebo Panamera a přední blatníky z modelu 911 s ikonickým otvorem pro plnění palivové nádrže. Uvnitř prototypu se nachází vidlicový 8-válec převzatý ze závodního vozu RS Spyder se dvěma výfuky vycházející z horní části motorového prostoru. Motor je kombinován s dvojicí elektromotorů, které přispívají k nízké spotřebě a zvyšují výkon o 220 koní.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | vidlicový 8-válec a dva elektromotory |
obsah válců: | 4593 ccm |
výkon: | V8: 404 kW (550 HP) elektromotory: 220 HP celkem: 770 HP |
točivý moment: | 750 Nm |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | uprostřed |
pohon: | všech kol |
brzdy: | kotoučové keramické PCCB |
statistiky | |
max. rychlost: | 330 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 2.7 s |
zrychlení (0-160 km/h): | 6 s |
rozměry | |
hmotnost: | 1640 kg |
délka: | 4643 mm |
šířka: | 1940 mm |
výška: | 1167 mm |
zavěšení kol: | 2730 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | automatická |
počet převodových stupňů: | 7 |