2017 911 RSR (991.2)

911 RSR pro sezónu 2017 prošla rozsáhlou modernizací v souladu s pravidly závodu 24 hodin Le Mans kategorie GT. S odlehčenou konstrukcí a novým 6-válcem umístěným před zadní nápravou zahájila sezónu na 24-hodinovém závodě v Daytoně v lednu 2017. Zcela nové je odpružení, struktura karoserie, aerodynamická koncepce, motor a převodovka. Nová bezpečnostní klec a pevně namontované sedadlo zvyšují bezpečnost řidiče. Větší zadní difuzor v kombinaci s horním zadním křídlem převzatým z vozu 919 Hybrid výrazně zlepšují úroveň přítlaku a aerodynamiku. Řadicími pádly na volantu se ovládá sekvenční 6-stupňová převodovka, která přenáší výkon na 31 cm široká zadní kola. Porsche v minulosti již několikrát úspěšně posunulo limity závodních verzí 911. V roce 1996 s vozem 911 GT1 oslavilo vítězství ve své třídě a v roce 1998 dokonce 16. celkové vítězství v 24 hodinovém závodě Le Mans s modernizovanou 911 GT1.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
|---|---|
| Typ motoru: | 6-válec boxer |
| obsah válců: | 3996 ccm |
| výkon: | 375 kW (510 HP) |
| max. otáčky: | 9500 ot./min. |
| palivový systém: | Přímé vstřikování |
podvozek & pohon | |
| umístění motoru: | vzadu |
| pohon: | zadních kol |
| brzdy: | kotoučové vnitřně chlazené vzduchem |
| kola: | přední: 12,5J x 18 zadní: 13J x 18 |
| pneumatiky: | přesní: Michelin 30/68 – 18 zadní: Michelin 31/71 – 18 |
rozměry | |
| hmotnost: | 1245 kg |
| délka: | 4557 mm |
| šířka: | 2048 mm |
| výška: | 1040 mm |
| zavěšení kol: | 2516 mm |
převodovka | |
| typ převodovky: | sekvenční |
| počet převodových stupňů: | 6 |