'11 911 Carrera GTS Cabriolet (997.2)

11_911_carrera_gts_cabriolet.jpg (343x176) - 22 KB

V roce 2010 se pomalu blíží konec generace 997, avšak poslední rok Porsche uvedlo na trh spoustu speciálních modelů, včetně modelů Speedster, Sport Classic, Edition 918 Spyder a také novou Carreru GTS. Byla umístěna mezi řadu Carrera S a Turbo. Porsche poprvé použilo znak Gran Turismo Sport na závodním modelu 904 Carrera GTS v roce 1963, ale na zadní část vozu 911 byl umístěn až v roce 2010. Stejně jako sourozenecká Carrera S byla GTS nabízena v karosářských provedeních Coupé a Cabriolet, s pohonem zadních nebo všech kol a se šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou převodovkou PDK. Byla to poslední 911 s hydraulickým posilovačem řízení.

Fotogalerie

11_911_carrera_gts_cabriolet_02.jpg (800x600) - 91 KB 11_911_carrera_gts_cabriolet_03.jpg (800x600) - 104 KB 11_911_carrera_gts_cabriolet_04.jpg (800x600) - 126 KB 11_911_carrera_gts_cabriolet_01.jpg (800x587) - 74 KB

údaje o výkonu

Typ motoru: 6-válec boxer
obsah válců: 3800 ccm
výkon: 300 kW (408 HP) při 7300 ot./min.
točivý moment: 420 Nm při 4200-5600 ot./min.
max. otáčky: 7500 ot./min.
kompresní poměr: 12.5 : 1

podvozek & pohon

umístění motoru: vzadu
pohon: zadních kol
brzdy: kotoučové vnitřně chlazené vzduchem
kola: přední: 8,5J x 19
zadní: 11J x 19
pneumatiky: přední: 235/35 R19
zadní: 305/30 R19

statistiky

max. rychlost: 304 km/h
zrychlení (0-100 km/h): 4.8 s
průměrná spotřeba: 10.6 l / 100 km
původní cena: 105 050 euro

rozměry

hmotnost: 1515 kg
délka: 4435 mm
šířka: 1852 mm
výška: 1300 mm
zavěšení kol: 2350 mm
zavazadlový prostor: 105 l

převodovka

typ převodovky: manuální
počet převodových stupňů: 6