2010 Riley Mk XX Porsche V8

Riley Technologies je jedním z nejúspěšnějších amerických závodních konstruktérů specializující se na výrobu podvozků i kompletních vozů pro závodní série. Byl předním konstruktérem podvozku Daytona Prototype pro severoamerickou závodní sérii. Podvozek Riley byl dominantní jak zhlediska počtu vozů tak i výsledků, protože se stal s různými motory 7-krát celkovým vítězem závodu 24 hodin Daytony. Jedním z nejúspěšnějších vozů byl prototyp s vidlicovým 8-válcem Porsche převzatým z modelu Cayenne, který ovládl severoamerickou sérii v letech 2009 a 2010. Na fotografiích je vítězný vůz 24 hodin Daytony z roku 2010.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
|---|---|
| Typ motoru: | vidlicový 8-válec |
| obsah válců: | 4996 ccm |
| výkon: | 395 kW (530 HP) při 7300 ot./min. |
| točivý moment: | 579 Nm při 6100 ot./min. |
| kompresní poměr: | 11 : 1 |
| palivový systém: | Vstřikování paliva Bosch |
podvozek & pohon | |
| umístění motoru: | uprostřed |
| pohon: | zadních kol |
| brzdy: | kotoučové, chlazené vzduchem |
rozměry | |
| hmotnost: | 1021 kg |
| délka: | 4508 mm |
| šířka: | 1994 mm |
| výška: | 1095 mm |
| zavěšení kol: | 2794 mm |
převodovka | |
| typ převodovky: | manuální |
| počet převodových stupňů: | 5 |