2011 Panamera Turbo S (970)

Panamera Turbo S je skvělou kombinací výkonu, dynamiky a luxusu. Motor V8 přeplňovaný dvěma turby stojí za rekordními časy ve sprintu na Nordschleife, kde byl překonán dosavadní rekord vozu Mercedes-AMG GT S. Má o 50 koní vyšší výkon než v modelu Panamera Turbo. Toho se dosáhlo použitím vylepšeného turbodmychadla s titanovo-hliníkovými turbínovými koly a upraveného řízení motoru. Ve výbavě nechybí nejdůležitějšími systémy řízení jízdní dynamiky, například Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), aktivní systém stabilizace náklonu, který potlačuje tendenci vozidla naklánět se v zatáčkách, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) aplikuje variabilní rozdělení točivého momentu na zadní kola v kombinaci s elektronicky řízenou uzávěrkou zadního diferenciálu, čímž zajišťuje vynikající trakci a tím i větší agilitu. Standardně je montován také paket Sport Chrono Turbo, který ladí odpružení a pohonnou jednotku. V interiéru je standardem dvoubarevná kožená úprava v barvě černá/krémová., ktera je nabízena exkluzivně pro novou Panameru Turbo S, později byla přidána exkluzivní kombinace achátově šedá/krémová.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
|---|---|
| Typ motoru: | vidlicový 8-válec |
| obsah válců: | 4806 ccm |
| výkon: | 405 kW (543 HP) při 6000 ot./min |
| točivý moment: | 800 Nm při 2 250 - 4 500 ot./min |
| kompresní poměr: | 10.5 : 1 |
| palivový systém: | Bosch Motronic ME 7.1.1 |
podvozek & pohon | |
| umístění motoru: | vpředu |
| pohon: | zadních kol |
| brzdy: | kotoučové vnitřně chlazené vzduchem |
statistiky | |
| max. rychlost: | 306 km/h |
| zrychlení (0-100 km/h): | 3.8 s |
| původní cena: | 167076 euro |
rozměry | |
| délka: | 4970 mm |
| šířka: | 1931 mm |
| výška: | 1418 mm |
převodovka | |
| typ převodovky: | automatická |
| počet převodových stupňů: | 7 |