'40 KdF Type 155 (Kettenlaufwerk)


KdF 155 byl polopásový prototyp terénního vojenského vozu s motorem vzadu určeného pro východní frontu. Postaven byl na bázi KdF 82 Kübelwagen, jednoho z nejpoužívanějších vojenských vozů Wehrmachtu. Za jeho vývojem stál Ferdinand Porsche, který musel na příkaz Adofla Hitlera přepracovat původní projekt "lidového vozu" na vojenský automobil do terénu. Vyráběn byl v továrnách Volkswagen, která za války nesla jméno KdF-Wagen.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 4-válec boxer |
obsah válců: | 1131 ccm |
výkon: | 18kW (25 HP) při 3000 ot./min. |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 4 |