'11 911 Carrera GTS Coupe (997.2)


V roce 2010 se pomalu blíží konec generace 997, avšak poslední rok Porsche uvedlo na trh spoustu speciálních modelů, včetně modelů Speedster, Sport Classic, Edition 918 Spyder a také novou Carreru GTS. Byla umístěna mezi řadu Carrera S a Turbo. Porsche poprvé použilo znak Gran Turismo Sport na závodním modelu 904 Carrera GTS v roce 1963, ale na zadní část vozu 911 byl umístěn až v roce 2010. Stejně jako sourozenecká Carrera S byla GTS nabízena v karosářských provedeních Coupe a Cabriolet, s pohonem zadních nebo všech kol a se šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou převodovkou PDK. Byla to poslední 911 s hydraulickým posilovačem řízení.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec boxer |
obsah válců: | 3800 ccm |
výkon: | 300 kW (408 HP) při 7300 ot./min. |
točivý moment: | 420 Nm při 4200-5600 ot./min. |
max. otáčky: | 7500 ot./min. |
kompresní poměr: | 12.5 : 1 |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
kola: | přední: 8,5J x 19 zadní: 11J x 19 |
pneumatiky: | přední: 235/35 R19 zadní: 305/30 R19 |
statistiky | |
max. rychlost: | 304 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 4.6 s |
průměrná spotřeba: | 10.2 l / 100 km |
původní cena: | 104 935 euro |
rozměry | |
hmotnost: | 1420 kg |
délka: | 4435 mm |
šířka: | 1852 mm |
výška: | 1300 mm |
zavěšení kol: | 2350 mm |
zavazadlový prostor: | 135 l |
palivová nádrž: | 67 l |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 6 |