'89 928 GT Coupe


V únoru 1989 byla uvedena sportovnější varianta 928 GT, která byla k dispozici pouze s manuální převodovkou. Zákazníci tak měli na výběr mezi modely 928 S4 a GT. Upravená pohonná jednotka vozu GT generovala výkon až 330 koní. Vůz byl standardně dodáván bez bočních ochranných lišt a s koly v unikátním designu. Disponoval manuální převodovkou s dogleg profilem, tužším odpružením a speciálními sedmipaprskovými koly Club Sport. Kola byla vybavena systémem sledování tlaku v pneumatikách RDK, který byl pro model S4 k dispozici za příplatek. Výroba modelů S4 a GT byla ukončena na konci roku 1991, čímž uvolnila místo finální verzi modelu 928 s označením GTS.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | vidlicový 8-válec |
obsah válců: | 4957 ccm |
výkon: | 246 kW (330 HP) při 6200 ot./min. |
točivý moment: | 430 Nm při 4100 ot./min. |
kompresní poměr: | 10 : 1 |
palivový systém: | Vstřikování paliva Bosch LH-Jetronic |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vpředu |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | kotoučové, chlazené vzduchem |
kola: | přední: 225/50 R16 zadní: 245/45 R16 |
statistiky | |
max. rychlost: | 275 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 5.6 s |
průměrná spotřeba: | 14.5 l / 100 km |
dojezd: | 593 km |
rozměry | |
hmotnost: | 1580 kg |
délka: | 4447 mm |
šířka: | 1836 mm |
výška: | 1282 mm |
zavěšení kol: | 2500 mm |
palivová nádrž: | 86 l |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 5 |
celkový převod: | 2.64 :1 |