1957 718 RSK Spyder

V polovině sezóny 1957, byla v závodě 1000 km na Nürburgringu odhalena přepracovaná verze modelu 550 A 1500 RS Spyder. Vůz měl lehký trubkový rám, nižší a více aerodynamickou karoserii a v souladu s pravidly měl 20 cm vysoké čelní sklo. Vůz s označením 718 1500 RSK byl na závodních okruzích pozorován s velkým obdivem. V roce 1958 se vůz s posádkou Stirling Moss a Jean Behra umístil na třetím místě, rychlejší byly jen dva vozy Ferrari s 3-litrovým motorem. O rok později s tímto vozem zvítězili Edgar Barth a Wolfgang Seidel v závodě Targa Florio a přinesli značce v pořadí druhé vítězství v tomto slavném závodě.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
|---|---|
| Typ motoru: | 4-válec boxer |
| obsah válců: | 1587 ccm |
| výkon: | 109 kW (148 HP) při 8000 ot./min. |
| točivý moment: | 146 Nm při 6300 ot./min. |
| kompresní poměr: | 9.8 : 1 |
podvozek & pohon | |
| umístění motoru: | uprostřed |
| pohon: | zadních kol |
| brzdy: | kotoučové |
| pneumatiky: | přední - 5,00-16 zadní - 5,25-16 |
statistiky | |
| max. rychlost: | 260 km/h |
rozměry | |
| hmotnost: | 530 kg |
| délka: | 3600 mm |
| šířka: | 1510 mm |
| výška: | 880 mm |
| zavěšení kol: | 2100 mm |
převodovka | |
| typ převodovky: | manuální |
| počet převodových stupňů: | 5 |