1967 911 2.0 Targa

Jednou z novinek uvedených v roce 1967 byl i zcela nový otevřený model 911 Targa. Po dvou letech od uvedení modelu 911 tak automobilka celkem překvapila touto karosářskou variantou, která se od verze Coupé odlišovala odnímatelným střešním panelem a masivním bezpečnostním obloukem z nerezové ocele nad hlavami posádky. Ten nejen že zvyšoval bezpečnost posádky například při převrácení vozu, ale především pak díky odnímatelné střeše jste si mohli užívat jízdu v otevřeném voze. Tu bylo možné velice snadno nasadit či sejmout a uložit do zavazadlového prostoru. Označení Targa bylo převzato ze slavného závodu Targa Florio, ve kterém se Porsche mnohokrát úspěšně angažovalo.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
|---|---|
| Typ motoru: | 6-válec boxer |
| obsah válců: | 1991 ccm |
| výkon: | 96 kW (130 HP) při 6600 ot./min. |
| točivý moment: | 174 Nm při 4200 ot./min. |
| max. otáčky: | 6500 ot./min. |
| kompresní poměr: | 9 : 1 |
podvozek & pohon | |
| umístění motoru: | vzadu |
| pohon: | zadních kol |
| brzdy: | kotoučové, chlazené vzduchem |
| kola: | přední - 114 x 381 mm zadní - 114 x 381 mm |
| pneumatiky: | přední - 165 - 15 zadní - 165 - 15 |
statistiky | |
| max. rychlost: | 210 km/h |
| zrychlení (0-100 km/h): | 9.1 s |
rozměry | |
| hmotnost: | 1080 kg |
| délka: | 4163 mm |
| šířka: | 1610 mm |
| výška: | 1320 mm |
| zavěšení kol: | 2211 mm |
převodovka | |
| typ převodovky: | manuální |
| počet převodových stupňů: | 5 |