1962 695 T7 Concept (Typ 754)

Po 17. letech výroby Ferry Porsche přemýšlel o nástupci modelu 356. Měl to být moderní sportovní vůz s vylepšenou technikou a jízdními vlastnostmi. Ferry svěřil design vozu svému synovi F. A. Porsche, přezdívanému "Butzi". Výsledkem Butziho práce byl prototyp 695 T7 s rozvorem o 100 mm větším než než u typu 356. Byl to dvoudvéřový čtyřsedadlový sedan. Ferry ale usoudil, že tento vůz je příliš dlouhý a těžký a navíc se chtěl raději držet tradice výrobce sportovních coupé. Proto Butzi přepracoval zadní část do podoby sportovního coupé, ze kterého později vznikl typ 901.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
|---|---|
| Typ motoru: | 6-válec |
| obsah válců: | 1966 ccm |
| výkon: | 96 kW (130 HP) |
| kompresní poměr: | 9.5 : 1 |
podvozek & pohon | |
| umístění motoru: | vzadu |
| pohon: | zadních kol |
statistiky | |
| max. rychlost: | 200 km/h |
| zrychlení (0-100 km/h): | 10 s |
rozměry | |
| délka: | 4340 mm |
| šířka: | 1730 mm |
| výška: | 1350 mm |
| zavěšení kol: | 2300 mm |
převodovka | |
| typ převodovky: | manuální |
| počet převodových stupňů: | 4 |