1962 695 T7 Concept (Typ 754)

62_695_t7.jpg (343x187) - 13 KB

Po 17. letech výroby Ferry Porsche přemýšlel o nástupci modelu 356. Měl to být moderní sportovní vůz s vylepšenou technikou a jízdními vlastnostmi. Ferry svěřil design vozu svému synovi F. A. Porsche, přezdívanému "Butzi". Výsledkem Butziho práce byl prototyp 695 T7 s rozvorem o 100 mm větším než než u typu 356. Byl to dvoudvéřový čtyřsedadlový sedan. Ferry ale usoudil, že tento vůz je příliš dlouhý a těžký a navíc se chtěl raději držet tradice výrobce sportovních coupé. Proto Butzi přepracoval zadní část do podoby sportovního coupé, ze kterého později vznikl typ 901.

Fotogalerie

62_695_t7_01.jpg (800x538) - 102 KB 62_695_t7_03.jpg (800x548) - 78 KB 62_695_t7_02.jpg (800x538) - 66 KB

údaje o výkonu

Typ motoru: 6-válec
obsah válců: 1966 ccm
výkon: 96 kW (130 HP)
kompresní poměr: 9.5 : 1

podvozek & pohon

umístění motoru: vzadu
pohon: zadních kol

statistiky

max. rychlost: 200 km/h
zrychlení (0-100 km/h): 10 s

rozměry

délka: 4340 mm
šířka: 1730 mm
výška: 1350 mm
zavěšení kol: 2300 mm

převodovka

typ převodovky: manuální
počet převodových stupňů: 4