'50 356 1100 Coupe


V roce 1950 se výroba přestěhovala z rakouského Gmündu do Německa, na Stuttgartské předměstí Zuffenhausen. Zde se již naplno rozběhla sériová výroba nového modelu 356, který se mezi tím stal velmi populárním. Na rozdíl od svých předchůdců již nové modely neměli karosérii zhotovenou z hliníku, nýbrž z ocelového plechu. Automobil byl poháněn opět vzduchem chlazeným čtyřválcem uloženým za zadní nápravou.
Fotogalerie

údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 4-válec boxer |
obsah válců: | 1086 ccm |
výkon: | 30 kW (40 HP) při 4200 ot./min. |
točivý moment: | 69 Nm při 2800 ot./min. |
max. otáčky: | 5500 ot./min. |
kompresní poměr: | 7 : 1 |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | bubnové |
kola: | přední - 83 x 406 zadní - 33 x 406 |
pneumatiky: | přední - 5,00 x 16 zadní - 5,00 x 16 |
statistiky | |
max. rychlost: | 150 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 23.5 s |
rozměry | |
hmotnost: | 790 kg |
délka: | 3950 mm |
šířka: | 1660 mm |
výška: | 1300 mm |
zavěšení kol: | 2100 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 4 |