'62 695 T7 Concept (Type 754)
Po 17. letech výroby Ferry Porsche přemýšlel o nástupci modelu 356. Měl to být moderní sportovní vůz s vylepšenou technikou a jízdními vlastnostmi. Ferry svěřil design vozu svému synovi F. A. Porsche, přezdívanému "Butzi". Výsledkem Butziho práce byl prototyp 695 T7 s rozvorem o 100 mm větším než než u typu 356. Byl to dvoudvéřový čtyřsedadlový sedan. Ferry ale usoudil, že tento vůz je příliš dlouhý a těžký a navíc se chtěl raději držet tradice výrobce sportovních coupé. Proto Butzi přepracoval zadní část do podoby sportovního coupé, ze kterého později vznikl typ 901.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 130 HP |
kompresní poměr: | 9.5 : 1 |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
statistiky | |
max. rychlost: | 200 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 10 s |
rozměry | |
délka: | 999 mm |
šířka: | 999 mm |
výška: | 999 mm |
zavěšení kol: | 999 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 4 |