'41 KdF 877 (Kommandeurwagen)

41_kdf_877_(kommandeurwagen).jpg (343x190) - 22 KB

Terénní automobil KdF 877 Kommandeurwagen (též označovaný jako Typ 87) s pohonem všech kol vychází z vozidel KdF 128 Schwimmwagen a jedná se o předchůdce slavného "Brouka" používaného v období 2. světové války jako hbité velitelské vozidlo pro přepravu důstojníků. Vyvinut byl Ferdinandem Porsche a kombinoval osobní karosérii Volkswagenu s terénním podvozkem do náročného prostředí. Počet vyrobených kusů není přesně znám, ale odhaduje se, že více než 100 kusů vyrobeno nebylo.

Fotogalerie

41_kdf_877_(kommandeurwagen)_01.jpg (800x600) - 64 KB 41_kdf_877_(kommandeurwagen)_02.jpg (800x600) - 84 KB

údaje o výkonu

Typ motoru: 4-válec boxer
obsah válců: 999 ccm
výkon: 18 kW (25 HP) při 3000 ot./min.
točivý moment: 68 Nm při 2000 ot./min.
kompresní poměr: 5.8 : 1

podvozek & pohon

umístění motoru: vzadu
pohon: všech kol

statistiky

max. rychlost: 80 km/h

rozměry

hmotnost: 900 kg
délka: 999 mm
šířka: 999 mm
výška: 999 mm
zavěšení kol: 999 mm

převodovka

typ převodovky: manuální
počet převodových stupňů: 4
převodové poměry: 1 - 3,6
2 - 2,07
3 - 1,25
4 - 0,8