'66 910-6 Coupe
Velmi úspěšné působení modelu 906 Carrera 6 v závodní sezóně 1966, dalo rozhodující impuls pro vývoj vozu 910, s motorem o výkonu 220 koní. Základem vozu byla nosná konstrukce z ocelových trubek, které sloužily zároveň jako potrubí pro přívod vzduchu do chladiče. 13-palcová kola s pěti paprsky byla vyrobena z hořčíku a ukotvená na jediné centrální matici. Navzdory tehdy dominantnímu postavení vozů Ford a Ferrari si model 910-6 vedl velice dobře a v roce 1967 vybojoval vítězství v závodě 1000-km na Nurburgringu, o které Porsche usilovalo již od 50. let. Vůz v témže roce bodoval také na legendární Targa Florio.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec boxer |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 162 kW (220 HP) při 8000 ot./min. |
točivý moment: | 206 Nm při 6400 ot./min. |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | uprostřed |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | kotoučové |
pneumatiky: | přední - 5.25-13 zadní - 7.00-13 |
statistiky | |
max. rychlost: | 265 km/h |
rozměry | |
hmotnost: | 575 kg |
délka: | 999 mm |
šířka: | 999 mm |
výška: | 980 mm |
zavěšení kol: | 999 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 5 |