Testy v èasopisech typu SPEED, CARAUTO...
Jdi na strnku Pedchoz  1, 2
 
Pidat nov tma   Zaslat odpov    Obsah fra -> pokec & zábava
Zobrazit pedchoz tma :: Zobrazit nsledujc tma  
Autor Zprva
Standa



Zaloen: 1.6.2004
Pspvky: 421
Bydlit: Perštejn

PspvekZaslal: t bezen 17, 2005 6:09 pm    Pedmt: SPEED duben 05 Citovat

Tak je tu nový díl SPEEDU a tentokrát je pøecpaný dobrými èlánky, kvalita se o nìco zlepšila.

Tak nejprve èlánky s Porsche:

Tentokrát se tu doètete o Rinspeed Chopster, informace už tu na Eporsche byly. Takže hodnoty jako je stovka za 4,4 s, maximálka, která se zastaví na hranici 290km/h a výkon 600 koní neni nic nového. Víc se tu zabívali image tohoto stroje: snížená støecha o 7 cm je samozøejmostí, karbon všude kam se podíváte a pár míst kde je použit hliník a nejjemnìjší kùže vypadá zajímavì a modernì. Zvenèí vypadá jak nebezpeèný ale pøitom tajemný a krásný mrak, asi ten nadpis "Bouøka za deset mega" nebyl jen tak Exclamation Øekl bych že se nìjaké linie pøiblížili 911, ale to je jen mùj dojem. Tìžko popsat nìco takového, to se musí vidìt.
Cena 10 mega bez DPH neni zrovna málo, ale když si proètete celý èlánek tak pochopíte že ta cena nebude jen tak. Napsali že to je první Cayenne, které se jim opravdu líbí...øekl bych že mají pravdu a tøiadvacetipalcové ráfky jen dokazují fakt, že je vyjímeèný.

Hned na další dvoustrannì pøedstavují 997 Carrera S Cabrio.
Takže stuènì: 355 koní, 400 Nm, 1505 kg, 4,9 s, 293 km/h a 11,6 l/100 km
Došli k tomu, že Cabriloet nemùže být stejnì dobrý jako Coupe (samozøejmì), ale u Porsche na tom jsou vždycky o nìco lépe lépe než u jiných znaèek. Oproti Coupe je zrychlení horší o jednu desetinu sekundy a maximálka neni ani o kousek menší. Støecha se složí za 20s do rychlosti 50km/h. Pøi stažené støeše nad 160km/h si už nemùžete povídat se spolujezdcem kvùli hluku. Ale to vám vynahradí zvuk motoru a je to auto které vám dá neoèekávaný sex-appeal.

Objevil se zde i "BIG TEST" Chevrolet Corvette vs. MB SLK 350 vs. Boxster S vs. Chrysler Crossfire SRT-6

Nová Corvetta byla vybavená packetem Z51. Výkonem pøekonala všechny (400 koní, 4,3 s, 290km/h). Ale karoserie poskakuje a houpá se. Docela nesmyslná elektronika napø.: kufr nelze otevøít pøi nastartovaném motoru nebo dveøe se neodjistí dokud nezaøadíte zpáteèku...
Mercedes koneènì udìlal sportovní auto, Chrysler má nepovedený a stísnìný interiér a Porsche je vyrovnaný jak jin and jang a jako jedinýmu neubrala složená støecha ani kousek místa v kufru. Také ho má nejvìtší.
No hádejte kdo celkovì vyhrál Wink

Dále se v tomto èísle mùžete doèíst:

O novinkách ze ženevy jako je Pagani Zonda Clubsport, s výkonem 650 koní, která má být rychlejší než Enzo.

Zajímavý koncept Birdcage 75, který má karbonovou karoserii, karbonohliníkový rám a 700 koní...je to auto z budoucnosti.

7 nejzajímavìjších køídel všech dob, kde nemohlo bejt bez povšimnutí 930 Turbo.

Souboj Subaru Imprezy WRX STi vs. Mitsubishi Lancer EVO VIII. Kde Evo má lepší øízení, brzdy a podvozek a Impreza má ostøejší motor a drtivìjší nástup...

Test Viperu

Rychlostí rekordy kde nejvyšší dosažitelná rychlost je 1227,7 km/h

A návrat Veyrona, žeby už jim to vyšlo? Má se už koneènì vyrábìt v záøí, je pøepracovaný, stovku pod 3 sekundy má a 400 km/h pojede...Snad už jim to vyjde, VW to do koše nehodí i když už je jasný že je to ztrátový projekt.

Podíváme se do Afriky

Souboj legend BMW 850 B12 ALPINA a Bentley Continental S

Èím dál tím více diskutovaná legendární skupina B a zbraò na ètyøech kolech AUDI Qutatro S1.

A další...

Doufám že jsem dodal dostateèné info Cool více to psát nebudu Silenced , aby si na stratosféøe nesìžovali...
_________________
911 - my life
Nvrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprvu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW strnky
911-racer



Zaloen: 12.7.2004
Pspvky: 23
Bydlit: Duchcov

PspvekZaslal: t bezen 08, 2005 6:26 pm    Pedmt: je to tak Citovat

máš pravdu SPEED už neni to co bejvalo, ty kozatý sleèny na obálce byly fakt super. Beru ho od roku 1999 a poslední dobou nic moc, strašnì reklamy vysoká cena a furt dokola,BMW 3, Impreza EVO .......málo srovnávacích testù testù tøeba na okruzích
_________________
I love Porsche!!!
Nvrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprvu Odeslat e-mail
Standa



Zaloen: 1.6.2004
Pspvky: 421
Bydlit: Perštejn

PspvekZaslal: po bezen 07, 2005 10:47 pm    Pedmt: Citovat

Jj, kvalita SPEEDU opravdu klesla, to že tam už nejsou ty holky, to mi zas tak nevadí i když to byla tøešnièka na dortu. Teï u mì pøevládá AutoCar, stále se mùžu do èlánku vžít jako bych zrovna to auto øídil já. Nejvíc mì dostala první jízda v Carreøe GT, když jsem si to pøeèetl, byl jsem jak v sedmym nebi. angel8
Jinak jsem si po dlouhý dobì koupil Tuning, zrovna tam bylo nìjaký Porsche a neuvìøitelná nuda... Rolling Eyes
_________________
911 - my life


Naposledy upravil Standa dne t bezen 17, 2005 4:56 pm, celkov upraveno 1 krt.
Nvrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprvu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW strnky
Porschefil



Zaloen: 24.6.2004
Pspvky: 106
Bydlit: Praha

PspvekZaslal: po bezen 07, 2005 10:23 pm    Pedmt: K tìm èasopisùm - mùj názor. Citovat

Døív jsem èetl pøedevším Speed a Autorating. Jenže kvalita Speedu neustálé klesala a cena rostla, takže Speedu jsem øekl sbobem. :- ( Pamatuju doby, kdy Speed stal 49 Kè a mìl nabušenejch 100 str. Èlovìk se doslova tøásl na každý nový èíslo. Nedávno sundali z obálky pro Speed tak charakteristickou sleènu.... ani Speed už není co býval. Naopak Autorating se neustále zlepšoval, pøebiral špièkový èlánky z EVA, kvalitní papír, fotografie a dobrá cena. (zvl᚝ pokud jste ho mìli pøedplacen). No prostì špièkovej èasopis. Jenže nadèení zaèalo opadávat po pøeètení posledního èísla, kde bylo napsáno, že Autorating vyjde v tomto roce jen 4x. A dnes mi pøišel dopis, že Autorating konèí Exclamation a že mi vrací peníze - takže jsem pìknì nasranej. Evil or Very Mad Momentálnì tedy kupuju CARAUTO (pro mne na vždy AUTOCAR) a to jen podle obsahu. A když už jsem v tý "kritice" - mùj léta oblíbený Esquire po zmìnì šéfredaktora není co býval. Døív to byl zábavnej èasák, pøi jehož ètení jste se slušnì bavili... no a teï se nemùžu zbavit dojmu, že to stojí za hovno. Takže mi nezbejvá nic jinýho, než hledat náhrady - to je vopruz Exclamation

Naposledy upravil Porschefil dne t erven 30, 2005 9:51 am, celkov upraveno 2 krt.
Nvrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprvu
Standa



Zaloen: 1.6.2004
Pspvky: 421
Bydlit: Perštejn

PspvekZaslal: p bezen 04, 2005 8:32 pm    Pedmt: Citovat

Tak ještì navazuju Very Happy Very Happy Rolling Eyes
[quote="Filip"][quote="Anonymous"][quote="Filip"][quote="911-racer"]sorry na to jsem zapomnìl,obèas ètu Autocar, pravidelnì Speed. každpádnì až tyhle auta postaví proti sobì, bude to zabijáckej test....
a Turbo znova ovládne silnice[/quote]

Jo taky ctu Autocar a Speed... A musim rict ze to sou fakt dobry casaky. Dancing[/quote]

Je fakt, že døíve byl Speed vynikající èasopis. Ale po vstupu Carauta se úroveò rapisnì snížila. Hlavnì tam zaèli psát o nesmyslných vìcech... sice to beru jako pøeklepy ale když v každém èísle naleznu alespoò jeden, tak se ni to už nelíbí... Proti orginálùm nic nemám ale zajímalo by mnì kolik tìch èeských pøekladatelù (kteøí to pøekládají z angliètiny) ví jak auto funguje. A když to nevìdí proè se alespoò nenauèej odbornou angliètinu??[/quote]

Osobne znam sefredaktory obou casopisu a opravdu muzu potvrdit ze o tech autech vedi vazne hodne![/quote]
Tak až je nìkdy uvidíš, tak je ode mì pozdravuj a a ve svý práci pokraèujou, dìlaj jí opravdu skvìle. On Fire
_________________
911 - my life
Nvrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprvu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW strnky
Standa



Zaloen: 1.6.2004
Pspvky: 421
Bydlit: Perštejn

PspvekZaslal: p bezen 04, 2005 8:15 pm    Pedmt: Citovat

Návažu na jedno téma... Very Happy
[quote="Porschefil"][quote="Standa"][quote="Porschefil"][quote="911-racer"]podle mnì 911 turbo 997 nikdy F430 prdel nenatrhne, protože Ferrari se nebude chtít srovnávat(srabi.....)a buodu plkat nìco o jiné tøídì auta. Pokud vim 360 modena se vyrábìla od 1998 a Turbo 996 od roku 2000 a hned s Modenou vymetlo.Jízdní vlastnosti zadokolky jsou nikde jinde a výbušnost Twin-turba oproti V8 od Ferrari je asi 100krát lepší.jediný v èem bude Porsche zaostávat,chtì nechtì, bude zvuk.
ale jinak 911 turbo 997= KING OF THE ROAD!!!![/quote]

Ferrari se nemusí chtít srovnávat, ale pár nadšených novináøù je ráda srovná. Jen jak budou auta k dispozici, tak nebude trvat dlouho, kdy k takovému testu dojde.[/quote]
No tøeba na test Enza vs. Carrera GT jsem èekal hodnì dlouho...Døív byl snad test Carrera GT vs. McLearen F1... Twisted Evil[/quote]

Musíš èíst správný èasopisy. Teï momentálnì si mi vybavuje test 0 - 160 - 0 v AUTOCARU. Myslim, že tam Enzo vyhrálo, ale Carrera GT se držela stateènì. Pro pøesný výsledky bych musel prolistovat svùj archív Very Happy[/quote]
Jj, na ten test 0-160-0 jsem si pøeèetl, ale mì se jedná hlavnì o testu na bìžných silnicích... Wink
To jsem právì narazil na jediný test v Auto rating, Rowan Atkinson (Bean Very Happy ) zapùjèil McLearena, výkonovì to bylo jasný, ale zajímaly mì jízdní vlastnosti. Sice zajímavý test, ale nìjak mu chybìla šáva a radost ze ètení, kterou vždycky zažívám pøi ètení SPEED a hlavnì CarAuta Twisted Evil
_________________
911 - my life
Nvrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprvu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW strnky
Standa



Zaloen: 1.6.2004
Pspvky: 421
Bydlit: Perštejn

PspvekZaslal: p bezen 04, 2005 8:00 pm    Pedmt: Testy v èasopisech typu SPEED, CARAUTO... Citovat

Tak mì napadlo založit téma na zajímavý testy v nìjakých èasopisech. Pokud se objeví test, nebo èlánek týkající se Porsche v nìjakym takovym magazínu, napíšu o jaký auto jde a v jakym èísle se nachází...
Jelikož jsem témìø pravidelný odbìratel SPEEDu a CarAuta, tak se máte na co tìšit...
_________________
911 - my life
Nvrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprvu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW strnky
Zobrazit pspvky z pedchozch:   
Pidat nov tma   Zaslat odpov    Obsah fra -> pokec & zábava asy uvdny v GMT + 1 hodina
Jdi na strnku Pedchoz  1, 2
Strana 2 z 2

 
Pejdi na:  
Mete pidat nov tma do tohoto fra.
Mete odpovdat na tmata v tomto fru.
Nemete upravovat sv pspvky v tomto fru.
Nemete mazat sv pspvky v tomto fru.
Nemete hlasovat v tomto fru.


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group